Msze Święte

w dni powszednie 18.30, w niedziele 8.00, 9.00 \ul.Słoneczna\, 10.30, 12.00, 18.30

• Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

Ministranci na wakacjach

W dniach 25 - 31 sierpnia odbył się kolejny już letni obóz ministrancki. Dziesięcioosobowa grupa wraz z ks. Jakubem oraz panią Halinką spędziła  tydzień w Srebrnej Górze. Tym razem nie zabraliśmy z sobą rowerów, ponieważ mieliśmy zamiar spędzić większość czasu na wędrówkach po malowniczych  Górach Sowich. Zwiedziliśmy między innymi:  Twierdzę Srebrnogórską wzniesioną w  XVIII wieku ( tzw. Donjon) oraz Bazylikę Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Bardzie Śląskim.  Największe wrażenie zrobiły na nas organy znajdujące się w sanktuarium oraz Sztolnie Walimskie. Ponadto zdobyliśmy kilka szczytów górskich ( m.in. Wielką Sowę 1015 m n.p.m.).

Podczas wędrówki do kaplicy Górskiej umacnialiśmy się w wierze idąc i modląc się na szlaku drogi krzyżowej. Na jednym z postojów podziwialiśmy krzyż widoczny nawet  z centrum  Barda. Codziennie braliśmy aktywny udział w mszach świętych w pobliskim kościele pw. śś. Piotra i Pawła. W wolnym czasie tradycyjnie już graliśmy w gry karciane. Mieszkaliśmy w domowych warunkach w pensjonacie ,, Na Skarpie". Wyjazd uważamy za bardzo udany. Długo pozostanie w naszej pamięci!